۶.۴.۸۳

 
رئيس يكي از زندانهاي اهوار با دست بند زدن به يک مدد جو سبب قطع هر دو دست وی شد
روزنامه جمهوری اسلامی در شماره امروز شنبه 6 تیر ماه گزارش داد رئيس يكي از زندانهاي اهواز در پي درگيري ميان دو مددجو , يكي از آنها را با دستبند به مدت 24 ساعت درحالت نامتعادلي قرار ميدهد كه موجب بيماري وي و خون مردگي دستهايش شده و به بيمارستان منتقل و طبق نظر پزشكان منجر به قطع هر دو دست وي گرديد . اين جوان 24 ساله كه افشين سياح شهري نام دارد و ساكن انديمشك مي باشد , آخرين روز مرخصي خود را ميگذراند كه با وي چنين برخورد خشن و غيرقانوني شد و دچار اين مشكل بزرگ گرديد.

۵.۴.۸۳

 
No Filtering!!
با امضای اين متن و قرار دادن لوگوی زير به فِلتر کردن سايت های اينترنتی در ايران اعتراض کنيم.


۳.۴.۸۳

 
يک سر ديگر بريده شد!!
اسلامگرايان!! باز هم سر بريدند. اين بار سر يک انسان کُره ای

۱.۴.۸۳

 
CopyRight In Iran!!!
اين فوتو شاپ عجب پروگراميه!! روسری هم درست می کنه، تبليغ مفتی می سازه و ...


۳۱.۳.۸۳

 
No Filtering!!
در اعتراض به فيلتر وبسايتها و وبلاگها و نقض حق آزادی بيان در ايران ، وبلاگها دست به تحصن وبلاگی می زنند. در اين راه همراه باشيد، شايد وبلاگ و يا وبسايت شما نيز هم چون وبلاگ و وبسايت من فِلتر شده است و يا بشود!!
http://no-filtering.persianblog.com

۲۸.۳.۸۳

 
سايت ايسنا و پيک ايران را "هويج"!! حک کرد!



۲۵.۳.۸۳

 
فيلترينگ در ايران بيداد می کند. Googleهم فيلتر شد!!!

خبری ديگر حاکی از اينست که تمام وبلاگهای بلاگ اسپات به زودی فيلتر می شوند. به اعتراض اين اعمال بی فرهنگی و غير انسانی پيشنهاد می کنم دوستان وبلاگ نويس در ايران سايتهای خود را با بک گراند سياه و خالی آپلود کنند .

 
امام زمان محکوم به اعدام يا حبس ابد می شود!!

۲۴.۳.۸۳

 
به دستور امام زمان , نمايندگان مجلس هفتم انتخاب شدند!!
خطيب جمعه قم, آيت‌الله مشكيني بازگشايي مجلس هفتم را مورد اشاره قرار داد و افزود: بازگشايي مجلس هفتم را به خود مجلسيان كه مورد اعتماد ميليون‌ها مسلمان پايبند به دين و قانون قرار گرفته‌اند و رهبر معظم انقلاب تبريك مي‌گويم و تشكر ويژه از حضرت بقيه‌الله (عج) دارم كه وقتي هفت ماه پيش در شب قدر فرشتگان الهي ليست اسامي نمايندگان مجلس هفتم و نام و آدرس آنها را به حضرت دادند حضرت هم همه‌ي آنها را امضا كردند.
پس ملّت هميشه در پشت صحنه بدونند که اين نماينده ها از کجا آمده اند!!!

۲۲.۳.۸۳

 
از فوتبال هم بنويسم
البته نه از فوتبال ايران که به نوشتن هم نمی ارزد!! در مورد جام ملتهای اروپا که برنامه بازيها را در اينجا ببينيد, يک آلبوم تصويری هم از چهره های مطرح فوتبال اين قاره سبز را نيز در اينجا ببينيد.

 
اين مارمولک را ببينيد!!!

 
چادر نشيني يک خانواده محروم در تهران
اعضاي يک خانواده از شدت فقر و تهيدستي به چادر نشيني روي اورده اند. محل استقرار اين چادر در قلب پايتخت ميهن اسلامي در خيابان دانشگاه جنوبي است. گزارشگر روزنامه جمهوري اسلامي از اينکه اين خانواده در چادر زندگي ميکند تعجب زده شده و مي نويسد ببين سرنوشت با انها چه کرده است ! روزنامه جمهوري اسلامي 20 خرداد : " ... مقابل کيوسک مطبوعاتي واقع در خيابان دانشگاه جنوبي به مرور تيترهاي روزنامه ها پرداختم , همينطور که سرگرم مطالعه بودم خيمه اي در انتهاي " بن بست تابش " چشمهايم را خيره کرد. کنجکاوي مرا به سمت چادر کشاند. اطراف چادر را برانداز کردم ناگهان پرده نايلوني چادر کنار رفت و جواني لاغر اندام با پيراهن مشکي مقابل ديدگانم قرار گرفت و گفت : بفرمائيد. بهت زده بودم , چرا اين جوان در اين مکان زندگي مي کند , سرنوشت با او چه کرده است و هزاران سئوال بي پاسخ ديگر. که جوان مجددا گفت امري بود , بفرمائيد , پرسيدم شما اينجا زندگي مي کنيد ! ديدگان جوان غرق در اشک بود و بغض شکسته اي گلويش را مي فشرد. نمي دانست چه بگويد و چگونه جملاتش را کامل کند , گفت : بله , رنگ زرد و چهره پريشان مرد حکايت از درد و رنجي عميق داشت که اينطور تاب و توان را از او ربوده بود. جوان اهي کشيد و سرش را از روي تاسف تکان داد و گفت : چه بگويم که زبانم را ياراي بيان نيست. لبانش از شدت عطش خشک شده بود و با کلمات منقطع و بريده اش سعي داشت شرح انچه بر او گذشته را جاري سازد. سرانجام لب به سخن گشود و گفت : 25 سال پيش هفت ساله بودم که پدرم فوت کرد. از همان زمان کمر همت را بستم و به کار و تلاش روي اوردم. کار کردم , کار کردم و با همان در امد ناچيز سرپناهي را خريدم تا مادرم و دو برادر کوچکترم احساس کمبود نکنند و از نداري و فقر رنج نبرند. سه سال پيش برادرم سرطان گرفت. با قرض و قوله او را در بيمارستان شريعتي بستري کردم اما عمرش به دنيا نبود و فوت کرد. با شرايط پيش امده و ميزان بدهي ناچار خانه مان را فروختم تا ديون خود را بپردازم. مستاجرنشين شديم , توان پرداخت اجاره را نداشتم و درامد بيشتر صرف پرداخت بدهي هاي گذشته مي شد. اجاره مان نيز به تعويق افتاد و سرانجام با شرمساري , اواره کوچه و خيابان شديم. وي که ديگر توان ادامه صحبت نداشت اه جگر سوزي کشيد و گفت خود قضاوت کنيد پائيز و زمستان را زير سقف چادري سپري کرديم. اين وضعيت من و مادرم است."

مردم از نداری به اين روز افتاده اند, در عوض آقازاده هارشوه های ميلياردی می دهند و قراردادهای تجاری می بندند. قراردادهایی که پولش از حق و حقوق ملت دزديده شده است.

۲۱.۳.۸۳

 
بچّه مرض داری متلک بپرونی؟؟!!
«« خرم آباد ـ كيهان : متلك پراني يك جوان موجب مرگ دختر 18 ساله، پدر، مادر و مادربزرگش درخرم آباد شد. معاون اجتماعي ناحيه انتظامي لرستان گفت: دريكي از مناطق لرستان يك جوان حدود 20ساله به يك دختر 18ساله دبيرستاني متلك پراني كرد كه اين دختر متلك پراني ومزاحمت جوان را اهانت به شخصيت و اعتبار مذهبي و انساني خود تلقي و خودكشي كرد.
سرهنگ حسين اميني افزود: به دنبال اين حادثه پسر مذكور بازداشت شد وخانواده وي با اشاره به كذب بودن خبر آزاديش را اعلام كردند. مادر دختر نيز به دنبال شنيدن اين خبر بي اساس ،سكته كرد و مرد. معاون نيروي انتظامي لرستان گفت: مادر بزرگ اين دختر به دنبال آزادي واقعي جوان متلك گو خودكشي كرد و فوت شد. سرهنگ اميني گفت: پدر اين دختر نيز دچار ناراحتي روحي و رواني شد وپس از مدتي دق كرد و مرد. ‌‌»»
بابا عجب ملّتی داريم وقتی تو انارات دارن دختراشونو حراج می کنن کسی صداشم در نيومد , واسه يه متلک سه نفر خودکشی می کنند. بنازم غيرت رو!!!

۱۷.۳.۸۳

 
نسخه سانسور شده و نشده مارمولک!!

 
انتصابی جديد در حکومت جمهوری اسلامی
با توجه به تبحّر و کاردانی آیت الله محسنی اژه ای در "گاز گرفتن":
طی حکم حکومتی صادره از سوی رهبر معظم, ولی فقیه ـ شما بخوانید" وقيح"ـ آیت الله عظمی سيد علی خامنه ای, فرمانده کلّ قوا و قوه, در زمين و زمان, جناب محسنی اژه ای به رياست شرکت "گاز" منصوب شد.
اين رياست که به روش چينی عمل می کند, قبلاّ کارش را با قندان چينی آغاز کرده بود و ادامه می دهد... .

۱۶.۳.۸۳

 
ثبت نام کنيد عقب نمونيد! کليد بهشت پلاستيکی تموم شد, طلايی میدن!!
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ثبت نام می کند: فرم در زير موجود می باشد.

پس از ثبت نام فرم را به نزديکترين دفتر سپاه برده و کليد ورود به بهشت اسلامی را که متبرک به "تف" و "فوت" و " باد" ولی فقيه, جانشين خدا در زمين و زمان, شده است , دريافت کنيد.
*******************************************
اگه می خوای بری بهشت اينم فرصت, نگی نگفتی ها!!!!!!!!

۱۴.۳.۸۳

 
عکس ولی فقيه!!
ميگم وقتی نماينده خدا اینقد گندس ديگه خودش چقدر بزرگه!!؟؟

۱۳.۳.۸۳

 
عکس زندان ابوغريب بر در و ديوار شهر ؛ جای عکس شکنجه ها و اعدامهای زندان قصر و اوين در کنارشان خاليست.

۱۲.۳.۸۳

 
مشکل آزادی پس از بيان

يکی از خبرنگاران خارجی از ماشالله شمس الواعظين پرسيده بود" آيا شما در ايران آزادی بيان داريد؟" شمس پاسخ داده بود: "آزادی بيان داريم، آزادی پس از بيان نداريم."


 
واقعا" كه ...!
انگارقراراست باقيمانده كارخانجات و شركتها امسال يكباره تعطيل شوند. انگاراينها 25 سال پيش كه آمدند اين يكي ازمقاصد اصليشان بوده ! ماشين سازي تبريز... حوله لاله... علاءالدين... فلان كارخانه در كرمان -فلان شركت دربندرعباس - فلان كارگاه در اهواز و و و. اين مسخره بازيها تا كي بايد ادامه يابد؟! آخرسرهم مردم را به جان هم مي اندازند كه همه خيال كنند فلان اقشار سهميه دارند وكارشان هم مهياست. والله ما كه خبري از كار واولويت و(ببخشيد) از اين كوفت وزهرمارهايي كه خاص خودشان است چيزي نديديم وخوشبختانه دنبالش هم نبوديم. اگر طرفداررژيم بودي و جلوي اينها دولا شدي يا پارتي داشتي جزء مردم هستي اگر نه به اينها چه كه چه نيازداري و چطورزندگي ميكني. حالا با اين وضع هم انگار ميخواهند اينجا مثل لبنان شود. اگر براي اينكه اينها به اهداف خودخواهانه خود برسند درعراق و لبنان و سوريه جنگيدي يا در كوچه وخيابان به بهانه امربه معروف و... مزاجم مردم شدي يا اين وآن را شكنجه كردي يا براي پركردن جيب آقايان كاري كردي يا چاسوس اينه شدي كه بيكار نميماني چون تنها شغلهاي باقيماند ورسميت يافته كم كم همينها ميشوند اگر نه بروخودت را بكش. آنهم اززنها كه براي آن كار(لابد ازنظراينها راهي كننده به بهشت!!) به دوبي صادر ميكنند. اي تف به روي بيشرفهايي كه نام انسان به روي خودگذاشته اند. با اين تحقيرشدنها از بركت جمهوري اسلامي عجيب است كه امارات فقط ادعاي جزايرسه گانه را دارد!! از وقتي اين پست فطرتهاي عرب تبار پا به ايران گذاشتند عالم وآدم تحقيرمان كرده اند واينها فقط نشسته اند وبراي اين و آن حكم صادر ميكنندو ياكارداراين كشوروآن كشورراتوبيخ ميكنند. پست فطرتها حالا براي آنكه دهان فاميل جوانان صادرشده ! به امارات را ببندند ميگويند"...اگرناموستان كثافتكاري كرد بايد بياييدوبا بي غيرتي درملاءعام اعلام كنيد؟ " عجب رويي دارند! حالا ناراحتند كه چرا كارشان روشده. آنها كه اين بلا سرخانواده شان آمده بايد تا جايي كه ميتوانند پيگيري كرده و رسما" اين را اعلام كنند . اين حكومت از اول براي سرپوش گذاشتن روي خلافكاريها يش وندادن حق مردم (ماستمالي كردن)هميشه از همين حربه استفاده كرده. تا صدايت در بيايد محكومت ميكنند-آبرويت را ميبرند كه دم بربندي. چرا اين بيشرفهاكه هركثافتكاري ميكنند وازدزيدن نفت وطلا و ميراث فرهنگي وحالا آنقدر وقيح وپررو شده اند كه به قاچاق دختران ايراني رو آورده ا ند خفقان نميگيرند وبازازغيرت دم ميزنند. يكي به آن ابله مدعي كه خودش را به خريت زده بگويد اگر جنابعالي خيلي غيرتي هستي ببين چه كساني در اينكار دست دارند جلوي آنها را بگير.آخراين پست فطرتهاي مقدس مآب تا كي ميخواهندبه ما توهين كنند وتودهني نخورند؟!! همه ميدانندسررشته اين نوع كارهادست چه كساني است اما به قول حافظ" يارب مباد آنكه گدا معتبر شود". باز يك دلقك درست كرده اند وسه سال!!! حبس به او دادند كه قائله را ختم كنند. لابد سالگرد نامبارك 22بهمن هم عفو رهبري شامل حال آقا ميشود يا در مدت زندان هم مثل رفيق دوست براي ماموريت به آلمان و... خواهد رفت!!
آن ازمجلس! تا حالا فقط دراخبار ميشنيديم نمايندگان فلان كردند وبهمان كردند .اما از روز پنجشنبه با منتخبين مردم نام برده ميشوند! انگارعمدا" ميخواهند بگويند چه شركت كنيد يا نه - چه ما را قبول داشته باشيد يا نه - ما به اسم شماها تمام ميكنيم .همه چيز مملكت را هم كه در اختيار گرفته ايم . اروپايها راهم خريده ايم . امريكا را هم با خرابكاريهادر عراق ترسانده ايم . سر سازمان ملل را هم كه با بمب هسته اي گرم كرده ايم .چكار ميتوانيد بكنيد؟! از طرفي ميخواهند بگويند ما همين چند درصد ناچيز را مردم ميدانيم نه بقيه را.قبلا" هم رسما" اعلام كرده بودند كه همين 10 -12% را بعنوان مردم ميشناسند.
حالا اينو ببينيد " آقاي آصفي همچنين اعلام کرد که جمهوري اسلامي به دعوت پادشاه اردن از فرح پهلوي، همسر شاه سابق ايران، و سفر وي به اردن براي شرکت در مراسم ازدواج وليعهد اين کشور اعتراض کرده است... " حرفهاي گنده ترترتر از دهنشون هم تازگيها بيشتر ميزنند. مثل دعواي بچه ها "من با اون قهرم تو چرا باهاش حرف زدي؟..." آخه بگو مردكه توته پيازي ؟سرپيازي؟ گستاخ فضول! ديگه تو چي مونده كه شماها خودتون رو داخل نكنيد قاشق نشسته ها.
فضول همه مردم دنيا شدن اما اگه كسي حرف حساب بهشون بزنه تو امور داخلي اينها دخالت كرده!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]