۵.۹.۸۳

 
شرمتان باد!

غربی ها زورشان می رسد! آنها درها و دهانه های تاسيسات شما را پلمب می کند؛ تاسيساتی که به مردم ايران هيچ ربطی ندارد زيرا شما بمب اتم را فقط برای حفظ خودتان می خواهيد و بس. و اما شما هم بنوبه خود چون زورتان به کس ديگری و خصوصا غربی ها نمی رسد به آنها باج می دهيد و در عوض در دهان ما وبلاگنويسان و اينترنت نوسان سرب و پلمب داغ ميريزيد. شرمتان باد. اما بزودی ديگر کم کم دوربرتان خلوت و خلوت تر می شود. کم کم ريزش دوربرتان شما را چون گرگی گر خواهد کرد، زيرا بر عکس ادعايتان هيچ رويشی نداشته ايد. مردم دستان پر فتنه شما را خوانده اند. شمائی که عرش و فرشتان با همخوابی يک دختر و پسر بر هم می ريزد! شمائی که يک شاخ موی زيبای زنی، برجستگی پستان دختری، و خنده زنی، صدای زنی چنان بخطرتان می اندازد، که دستار از سر به مزبله می اندازيد و فتوای وا اسلاما سر می دهيد. شمائی که يک قطره شراب حيثيت و شرفتان را ولو ديگری نوشيده باشد بر باد می دهد و در عوض خون جوان نونهال ايرانی می نوشيد و سر بر سجده می گذاريد و پينه بر پينه انباشته می کنيد تا به الله عرب نزديکر شويد، و عجبا که هر قدر به الله عرب نزديک می شويد از انسان و انسانيت و از ايران و ايرانيت فاصله می گيريد. ولی بدا به حالتان که ديريست که از ساعت دفن اين مرده متعفن گذشته است، اما شما همچنان بر مردار نماز می بريد، بی آنکه به پشت سرتان نگاه کنيد که غرش شيران به گوش می رسد و با يک چشم به هم زدنی طومار شيطانی شما را در هم خواهد پيچيد.گزارشها چنين حکايت می کنند که شاعران و نويسندگان، فيلسوفان، هنرمندان، نقاشان و سياستگران، سينماگران آزادگان و دمکراتها کمکم منسجم و سازمان داده می شوند بهم می پيوندند، منيتهای و جدائی های زائيده استبداد دين سالار را کنار می زنند، شما را از کار بر کنار می کنند، و به ياری زندانيان در سياهچالهای شما صالحان که روی خونخوارترين و سياهترين آدمخواران تاريخ را سفيد کرده ايد می آيند، صدای پای آنها بگوش می رسد، اکبر گنجی، احمد باطبی، ناصر زرافشان، عباس عبدی، سيامک پورزند، سعيد ماسوری، اميد معماريان، شهرام رفيع زاده، محبوبه عباسقلي زاده، روزبه مير ابراهيمي، فرشته قاضي، مجتبي سميعي نژاد و جواد غلام تميمي، دختر بچه ها و پسر بچه های سيزده تا پانزده ساله محکوم به سنگسار و حلق اويز و تيرباران و هزار ان زندانی بی نام و بی نشان ديگر بزودی آزاد خواهند شد. ياد قربانيان کشته شده بدست امامت جهل، و اسلام ناب محمدی با سرنگونی بی خوشونت اين حکومت زنده خواهد گشت. بزودی زلزله ای شما را خواهد لرزاند، بخود آئيد، مردم ايران بخود آمدگان را خوهد بخشيد، به يک رفراندوم تمام عيار تن دهيد، هم برای خودتان مفری خواهد بود هم برای ايران، اگر پند هوشياران و غمگساران ايران را نپذيريد، باور کنيد سرنوشتتان بهتر از صدام نخواهد بوذ که صدام شرافتش با مرتبتی بلند بالاتر از شما بود.
هوشمند از تهران

۲۹.۸.۸۳

 
روشی بسیار پیشرفته و مفید و در حین حال ساده برای عبور از فیلتر رژیم جمهوری آخوندی ایران !!
قابل توجه دوستان داخل ایرانشما می توانید با استفاده از نرم افزار TouchNet Browser که یک مرورگر وب است که در داخل خود گزینه ای دارد که جدید ترین ip proxy را برای شما لیست می کند و شما فقط با کلیک کردن بر روی یکی از آنها می توانید براحتی و با سرعت بسیار بالاتر از اينترنت اکسپلورر وارد سایت بشوید و هر موقع احتیاج به ip proxy نداشتید با یک کلیک آنرا بر می دارید.پس از نصب برنامه به گزینه Tools>Multi-Proxy>Enable proxy>Updat proxy list بروید بعد از اینکه گزینه update را زدید لیستی از ip و port برای شما لیست می شه که شما با انتخاب یکی از آنها می توانید سایت مورد نظر خود را مشاهده کنید اگر نشد دیگری را امتحان کنید مطمئن باشید صد در صد جواب می دهد چون این نرم افزار جدیدترین ip proxy را برای شما پیدا می کند . در ضمن سرعت کار با اینترنت هم بالا می برد و در کل نرم افزار بسیار جالبی است.این نرم افزار را می توانید از اینجا دریافت کنید.
Download
ragistration Code:
Name:pcseven.com
Serial:862521580475
با تشکر از سایت سرگردون و pc seven و ایران ما و .
به دیگر دوستانتان نیز اطلاع دهید

 
قطعنامه درباره نقض حقوق بشر در ايران
کميته سوم مجمع عمومى‌ سازمان ملل ، موسوم به كميسيون حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ی نقض حقوق بشر در ايران را به تصويب رساند. اين قطعنامه كه توسط كانادا ارائه شده بود و از حمايت اتحاديه اروپا و امريكا نيز بود، با ٦۹ راى‌ موافق ، ۵۵ راى‌ مخالف و ۵۱ راى‌ ممتنع از تصويب کميته سوم مجمع عمومى‌ سازمان ملل گذشت. ۱۵ کشور نيز به هنگام راى‌گيرى‌ در اين قطعنامه غايب بودند. اين قطعنامه برای تصويب نهايی به مجمع عمومی سالانه ارائه خواهد شد.
کميته سوم مجمع عمومى‌ سازمان ملل ، موسوم به كميسيون حقوق بشر سازمان ملل قطعنامه‌ی نقض حقوق بشر در ايران را به تصويب رساند. اين قطعنامه كه توسط كانادا ارائه شده بود و از حمايت اتحاديه اروپا و امريكا نيز بود، با ٦۹ راى‌ موافق ، ۵۵ راى‌ مخالف و ۵۱ راى‌ ممتنع از تصويب کميته سوم مجمع عمومى‌ سازمان ملل گذشت. ۱۵ کشور نيز به هنگام راى‌گيرى‌ در اين قطعنامه غايب بودند. اين قطعنامه برای تصويب نهايی به مجمع عمومی سالانه ارائه خواهد شد. خانم "پيمانه هسته‌اى‌" نماينده حكومت جمهوری اسلامی در كميته سوم مجمع عمومى‌ سازمان ملل اين قطعنامه را داراى ‌ "مطالب اشتباه ، جعلى‌ و بى‌اساس" دانست و مدعی شد "کاملا بر خلاف حقايق موجود در رابطه با وضعيت حقوق بشر در جمهورى‌ اسلامى‌ ايران است". در حاليكه حكومت جمهوری اسلامی در تمام سال گذشته بدليل نقض فاحش حقوق بشر از سوی سازمان ملل بشدت محكوم شده است. گزارشگران سازمان ملل نيز هرگاه امكان آن را يافته‌اند كه اوضاع در ايران را از نزديك مورد بررسی قرار دهند بر نقض حقوق شهورندان توسط نهادهای قضايی و امنيتی جمهوری اسلامی صحه گذاشته‌اند. آخرين اين گزارشگران «ليگابو» كه گزارش وی از وضعيت حقوق در ايران سال گذشته انتشار يافت.سال پيش ، قطعنامه مصوب مجمع عمومى سازمان ملل، حكومت جمهوری اسلامی را به "شكنجه و آزار شهروندان، محدوديت آزادى بيان و تبعيض بر عليه زنان" متهم كرد و "بازداشت هاى طولانى و بدون مجوز فعالان سياسى، روزنامه نگاران و دانشجويان و همچنين اجراى مجازات هاى مغاير با موازين حقوق بشر مثل قطع دست و پا، شلاق زدن و اعدام در ملاء عام" را مورد انتقاد قرار داد.سازمان عفو بين ملل نيز در ماه اوت گذشته (سه ماه پيش) در گزارشی از "بدتر شدن" وضع حقوق بشر در ايران خبر داد. عفو بين‌الملل در گزارش خود نوشت: موج جدید دستگیری و بازداشت موقت دانشجویان، روزنامه نویسان و کارگران، بعضی از نشانه های بدتر شدن وضع حقوق بشر در جمهوری اسلامی ایران است که باعث نگرانی مجدد جامعه بین المللی شده است. يكی از نكات مورد مورد اشاره در گزارش عفو بين‌الملل دادگاه رسيدگی به پرونده قتل زهرا كاظمی بود كه در تابستان گذشته تشكيل شد و چنان خدشه‌دار و ساختگی بود كه خود قضايی ناگزير از قطع ادامه آن شد.در اين يك سال اخير وزارت خارجه‌ی سوئد نيز در گزارش مفصلی درباره ايران نوشت: "وضع حقوق بشر در ايران مانند گذشته بسيار نگران‌کننده است. اعدام ها، مجازات‌های غير‌انسانی و بازداشت‌های خودسرانه بصورتی گسترده رواج دارد. احساس عدم امنيت فراگير، و اعتماد به توانايی و اراده مقامات رسمی برای نگهداشت نظم و قانون ضعيف است. ايران دارای مشخصات يک حکومت استوار بر قانون نيست. هيچگونه بهبودی در وضع حقوق بشر از زمان گزارش پيشين به اين سو ديده نمی‌شود."

۲۳.۸.۸۳

 
سخنان نغز و طنز طوطیان شکر شکن شیرین سخن ولایت فقیه در نماز جمعه

مشكيني: معصوم 14 نفر بيشتر نبودند ولي تا زماني كه توبه خالص كرده‌ايم و گناهي انجام نداده‌ايم، معصوم هستيم
امام‌جمعه قم در مصلاي قدس اين شهر گفت: راهپيمايي عليه اسرائيل كمتر از حركت به طرف سعي صفا و مروه و شعارهاي شما كمتر از ذكر “ لبيك اللهم لك لبيك“ زائران خدا نيست.
به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) آيت‌الله مشكيني در نماز جمعه شهر قم، گفت: راهپيمايي شما همراه با ديگر شهرها و كشورها يكصدا مي‌شود و يك قدرت الهي توليد مي‌كند و اميدوارم اين قدرت، بوش، بلر و شارون را سرنگون كند (البته آقای مشکینی که در تماس دائم با حضرت مهدی هستند برای روز قدس پیامی از ایشان نداشتند!!).
وي افزود: زماني كه فلسطيني‌هاي‌ بيچاره دريايي از انسانها را در راهپيمايي قدس از طريق وسايل ارتباط جمعي مي‌بينند، يأسشان از بين مي‌رود و اتكا و اميد در دلشان پيدا مي‌شود.
امام‌جمعه قم در ادامه، عراق امروز را مانند عراق زمان امام‌حسين (ع) توصيف و خاطرنشان كرد: لشكريان يزيد زمان در عراق بيداد مي‌كنند و مردم اين كشور را به خاك و خون مي‌كشند. اين بشردوستان و داعيان دموكراسي به هركجا مي‌روند، آن قدر مي‌كشند كه چشمان، ديگر توانايي ديدن ندارد.
وي همچنين از اطلاع‌رساني صدا و سيما و خبرگزاري‌ها كه براي انعكاس اخبار جان خبرنگاران خود را به خطر مي‌اندازند تشكر كرد و خطاب به خبرنگاران اظهار داشت: در ارسال اخبار داخلي و خارجي عادت كنيد كه حقيقت امر را بازگو كنيد.
آيت‌الله مشكيني خطاب به مردم عراق گفت: متحد شويد و امور را خود به دست بگيريد، كشوري كه عالمي چون آيت‌الله سيستاني، فقيه، عادل، دلسوز اسلام و مسلمانان دارد بايد زير نظر او دولت مستقل ايجاد كند؛ از اين كه تحت نظر او عمل نمي‌كنيد و براي خود دولت مستقل تشكيل نمي‌دهيد، تعجب مي‌كنم.
وي با بيان اينكه ممكن است شنبه روز آخر ماه مبارك رمضان باشد، خاطرنشان كرد: خدا از ما 30 روز روزه مي‌خواهد مگر اين كه دليل قاطع و روشني پيدا شود و اگر روزي شكي پيش بيايد همه بايد متوجه و تابع يك مركز ديني چون ولايت فقيه و مراجع باشيم و طبق حرف آنها عمل كنيم، مشخص نشدن دقيق روز عيد فطر در سال گذشته جالب نبود، اميدواريم سال خوبي باشد و مشكلي پيش نيايد.
رييس مجلس خبرگان در پايان با اشاره به پايان يافتن ماه مبارك رمضان، گفت: همگي مهيا وداع با ماه رمضان باشيم و از خدا بخواهيم آنگونه از رمضان بيرون بياييم كه از شكم مادر بيرون آمده‌ايم. معصوم 14 نفر بيشتر نبودند ولي تا زماني كه توبه خالص (تا حدود 10 روز بعد از تولد!!)كرده‌ايم و گناهي انجام نداده‌ايم، معصوم هستيم.
*****
حسني درخطبه هاى نماز جمعه :بايد دماغ مستکبرين را به خاک بماليم تا چيزى به نام مستکبر در جهان پيدا نشود
. نماز جمعه نماز جمعه اين هفته اروميه به امامت نماينده ولى فقيه در آذربايجان غربى و امام جمعه اين شهرستان (حسنی همانکه همگان میشناسنش!!) در مصلاى امام خمينى برگزار شد . حجت الاسلام والمسلمين غلامرضاحسنى از حضورگسترده مردم در راهپيمايىروز جهانى قدس گفت : امروز ، روز قدس تنها تعلق به مردم فلسطين ندارد بلکه متعلق به تمامى مسلمانان جهان است و به همين منظور بايد اين روز را گرامى بداريم . نماينده ولى فقيه اظهار داشت : روز قدس روز سرنوشت ملت هاى مظلوم جهان در مقابل مستکبرين است ، بايد دماغ مستکبرين را به خاک بماليم تا چيزى به نام مستکبر در جهان پيدا نشود . حسنى افزود : ما امروز در اين مکان مقدس با آيت ا... خامنه اى و با پرچم مقدس پيمان مجدد مىبنديم تا آخرين نفس و قطره خون پشتيبان ولايت فقيه باقى خواهيم ماند. وى همچنين گفت : در جهان نزديک به شش ميليارد مستضعف وجود دارد که بايدتمامى آنها بسيج عمومى شده و آمريکاى جنايتکار و اسرائيل غاصب را از روىزمين محو کنند .
حجت الاسلام حسنى يادآور شد : بايد مستضعفين جهان حزبى با نام حزب ا... تشکيل دهند تا جهان را براى ظهور امام زمان آماده کنند!! .
*****
امام جمعه اردبيل:در اين چهار سال اسراييل بيش از 11 هزار و 365 نفر کشته داده که اين امر ناشي از برکت قيام انتفاضه بوده است
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل گفت: شمارش معکوس براي فروپاشي اسرائيل آغاز شده است و بسياري از تحليلگران سياسي معتقدند که صهيونيسم رژيم غاصب اسرائيل در حال فروپاشي است.سيد حسن عاملي در خطبه هاي نماز جمعه اردبيل افزود: در حال حاضر طبق آخرين آمار منتشر شده 68 درصد از ساکنان کشور اسرائيل به علت اوضاع بد سياسي ومخدوش شدن چهره اسرائيل در جهان، درصدد مهاجرت به ديگر کشورها هستند.وي بااشاره به قيام انتفاضه مردم فلسطين گفت: قيام انتفاضه ماهيت سياستمداران صهيونيسم و غرب نيز شعار حمايت ازدمکراسي آن ها را برملا کرد و به جهانيان فهماند که همه اين شعارها دروغين بوده است. وي در ادامه افزود: رژيم غاصب اسرائيل با شعار قوم گرايي و با هدف تشکيل حکومت از فرات نانيل وارد سرزمين مقدس فلسطين شد و در طي اين 40 سال تجاوز ماهيتي جز فزون طلب از خود بروز نداده است. عاملي با اشاره به شروع دوباره قيام انتفاضه، گفت: در طول اين چهار سال رژيم اسرايل بيش از 11 هزار و 365 نفر کشته داده که به گفته مسوولين نظام غاصب اسرائيل اين تعداد به اندازه تلفاتي است که اين رژيم در آغاز تجاوز به سرزمين فلسطين داده بود، اين امر ناشي از برکت قيام انتفاضه بوده که حتي يک نفر نيز قادر به خاموشي کردن شعله هاي آن نبوده است.وي گفت: خروج اسرائيل از غزه پيروزي بزرگي براي مسلمين بوده و موج نفرتي که در جهان و به خصوص منطقه خاورميانه عليه اين رژيم بوجود آمده موجب شده اين رژيم روز به روز به انزواي جهان نزديک شود.نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه اردبيل در ادامه با اشاره به فرارسيدن عيد سعيد فطر و فضايل اين روز از حضور گسترده و پرشور مردم استان به خصوص جوانان در مراسم شب هاي قدر تشکر کرد و حضور آنان را باعث وفاق و اتحاد مردم وامت اسلامي دانست.
******
هاشمي رفسنجاني در نماز جمعه تهران : اگر اروپايي‌‏ها عقل به خرج دهند، مي توانيم با‌‏آنها به توافق برسيم
خطيب نماز جمعه تهران در خطبه‌ي اول با اشاره به مسائل فلسطين و پيچيده خواندن آن، راهپيمايي روز قدس و شكوه آن را باعث تقويت روح و دل مردم مجاهد فلسطين و نمادي از بيدراي اسلامي دانست. (تقویت روح ودلشان برای عملیاتهای انتحاری)
هاشمي رفسنجاني، مسأله فلسطين را مسأله‌يي اسلامي خواند و گفت: البته منافع منطقه‌يي و سياسي ما به اين مسأله مربوط مي‌شود، اما مباني اسلامي از جمله جلوگيري از سلطه‌ي كفر موجب مي‌شود كه ما به عنوان مسلمان به اين مسأله اين‌قدر اهميت دهيم و امام هم به عنوان يك رهبر اسلامي و مرجع تقليد، روز قدس را طراحي كند.
وي طرح تشكيل اسرائيل را از سوي انگليس در منطقه، طرحي شيطاني براي منافع استعماري و استفاده از آن به عنوان پايگاه ضداسلام خواند و افزود: فاجعه فلسطين تمام نمي‌شود مگر اينكه استكبار و استعمار شكست بخورند و يا از اهداف استعماري‌شان صرف‌نظر كنند تا دنيا راحت شود. البته علامتي از اين امر (صرف‌نظر كردن از اهداف استعماري) ديده نمي‌شود.
به گفته‌ي وي، آمريكا و حاميان اسرائيل حاضرند در راه رسيدن به اهدافشان هرگونه و هر ميزان هزينه صرف كنند و تا به حال بيش از صد ميليارد دلار كمك نقدي به اسرائيل كرده‌اند. (البته ایران به فلسطین کمکی نکرده است و قاچاقی اسلحه و مهمات نداده است)
وي با بيان اينكه اشكالات اساسي براي استفاده از اين نيرو وجود دارد، يادآور شد: امروز به سمتي مي‌رويم كه مردم تصميم‌گير نهايي هستند، اگر دست دست‌نشانده‌هاي استكبار از كشورهاي اسلامي كوتاه شود، اين نيروي عظيم نهفته و خفته دنياي اسلام به حركت درمي‌آيد و به طور قطع انرژي‌اش بيشتر از انرژي استكبار جهاني است.
وي اين امر را از علائم سير تصاعدي مبارزات فلسطيني‌ها و سيز نزولي اسرائيلي‌ها خواند و با اشاره به آسيب‌پذيري استكبار به عنوان حامي اسرائيل، خاطرنشان كرد: تداوم آوارگي آوارگان فلسطين سلاح بزرگ انساني در مصاف حق و باطل به شمار مي‌رود كه بسيار كارآمد است.
هاشمي رفسنجاني در ادامه تصريح كرد: آمريكا و انگليس را نصيحت مي‌كنم كه از ماجراجويي دست بردارند و براي حرفهاي من يا جواب درست كنند يا راه ديگري انتخاب كنند.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، حجت‌الاسلام و المسلمين هاشمي رفسنجاني خطيب نماز جمعه‌ي تهران در خطبه‌ي دوم با اشاره به مسائل اخير اتفاق‌افتاده در دانشگاه، با ابراز نگراني نسبت به برخي كارهاي نادرستي كه به عنوان جريان‌هاي سياسي متضاد انجام مي‌شود ابراز اميدواري كرد نمونه‌ي آن‌ را كه در دانشگاهها ديده مي‌شود تكرار نشود.
وي حق دستيابي به فناوري صلح‌آميز هسته‌يي (شما بخوانید بمب اتم و هسته ای صلح آمیز!!) را حق مشروع رسمي پذيرفته‌شده‌ي همه‌ي كشورها دانست و افزود: الأن بسياري از كشورها نگران ناديده گرفته شدن اين حق به خاطر اهداف استعماري برخي ديگر از كشورها هستند.
هاشمي رفسنجاني در پايان خطبه‌ي دوم، به مناسبت روز قدس، به قرائت خطبه به زبان عربي پرداخت و ضمن تسليت به ملت فلسطين به مناسبت درگذشت ياسر عرفات، تجربه‌ي پيروزيهاي مسلمانان لبنان را نشان‌دهنده‌ي مقهور شدن اسرائيل دانست.
وي در اين بخش از سخنان خود به وضعيت عراق كه تحت عنوان دموكراسي و آزادي بوجود آمده اشاره كرد و با بيان اينكه فلسطين قلب جهان اسلام است، گفت: ما با قوت با تجاوز به حقوق فلسطينيان مقابله مي‌كنيم.
وي انتفاضه را تنها راه در مقابل ملت فلسطين دانست و گفت: روز پيروزي همانطور كه خدا وعده داده، نزديك است.
وي خاطرنشان كرد: هرچه استكبار تلاشش را به كار بگيرد بيداري فراگير اسلامي، پيروزي را به دنبال خواهد آورد.

۲۰.۸.۸۳

 
بيانيه سازمان سوسياليست های ايران
در باره پيام شادباش حزب دمکرات کردستان ايرن به پرزيدنت بوش*

جناب آقای مصطفی هجری دبير کل حزب دمکرات کردستان ايران
با عرض سلام ، جنابعالی در رابطه با پيروزی پرزيدنت بوش در انتخابات رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا ، به ايشان تبريک گفته ايد. بدون اينکه خواسته باشيم در رابطه با " پيام شاد باش" شما بطور مثبت و يا منفی اظهار نظر کنيم ـ اگرچه خبربمباران شهر فلوجه ، ما سوسياليست های مصدقی را شديدأ رنج می دهد ـ ، و با تاكيد بر اين امر که ، اين حق حزب دمکرات کردستان ايران است که بتواند آزادانه نسبت بمسائل سياسی ايران و جهان اظهار نظر نمايد. ولی برای ما روشن نيست، در کجا و از چه طريقی « ايرانيان بطور کلی و مردم کردستان به طور اخص » به جنابعالی و حزب دمکرات کردستان ايران اين « اجازه » را داده اند تا « خوشحالی » آنها را از پيروزی انتخابات پرزيدنت بوش ، به ايشان ابلاغ داريد؟
سازمان سوسياليست های ايران با هر نوع سياست و عملکردی که حکايت از " قيموميت " داشته باشد، خواه از سوی مقام رهبری جمهوری اسلامی باشد ، خواه از سوی رهبر حزب دمکرات کردستان ايران و يا هر کس ديگری، نمی تواند توافق داشته باشد و چنين شيوه کاری را شديدأ محکوم می کند.

با نقديم احترام
از سوی هيئت اجرائی سازمان سوسياليست های ايران

دکتر منصور بيات زاده

18 آبان 1383 برابر با 8 نوامبر 2004

Socialistha@ois-iran.com
www.ois-iran.com


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* پيام شادباش "مصطفی هجری" دبيركل حزب دموكرات كردستان ايران به بوش


"رئیس جمهور گرامی بوش رئیس جمهور ایالات متحده امریکاپیروزی جناب عالی در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای بار دوم برای ایرانیان به طور کلی و مردم کردستان به طور اخص جای خوشحالی است.به این منظور به شما تبریک می‌گوئیم و امیدواریم در دور دوم ریاست جمهوری شما یاری دهنده جدی مردم جان به لب رسیده ایران در سرنگونی حکومت تروریست و ضد آزادی و دموکراسی جمهوری اسلامی و برقرار کردن حکومتی دموکراتیک به جای آن باشید. حزب دموکرات کردستان ایراندبیرکل مصطفی هجریسوم نوامبر 2004 "

۱۸.۸.۸۳

 
خوشرقصي؟
*....بامزه تر از همه آن قسمتى است كه قرار مى شود به نمايندگان "نادان" طراح پيشنهاد "ممنوعيت ساخت سلاح هاى هسته اى" در مجلس فهمانده شود كه اگر "آقا" گفته ما قصد نداريم بمب اتم بسازيم، منظورش در واقع اين بوده كه مى خواهيم درست همين بمب را بسازيم!!و هر تعبير ديگرى غير از اين، "تهمت بزرگ به رهبر" است
روشنگرى: روزنامه جمهورى اسلامى در سرمقاله شماره دوشنبه خود با صراحت هر چه تمامتر مخالفت با توليد سلاح هسته اى را "خوشرقصى"،"ساده لوحى"، "بى عقلى" ناميده و داشتن سلاح هسته اى را "حق طبيعى مردم ايران" دانسته است. اين روزنامه در بيان مخالفت خود با طرح تعدادى از نمايندگان مجلس كه "طرح ممنوعيت ساخت سلاح هاى هسته اى" را مطرح كرده اند، اين واقعيت را كه رژيم اسلامى از تكنولوژى هسته اي، توليد سلاح هاى هسته اى را در نظر دارد ( موضوعى كه مخالفان جمهورى اسلامى بارها و بارها مورد تاكيد قرار داده اند)، صريح و روشن تاييد و اين دروغ بارها تكرار شده ى سخنگويان جمهورى اسلامى را كه هدف اين رژيم از دستيابى به تكنولوژى هسته اى استفاده صلح آميز است را صريح و روشن تكذيب كرد. يك نكته ديگر در اين روزنامه، برخوردش با نمايندگان مجلس است؛ براستى هم كه وابستگى بد دردى است و به مالك اجازه مى دهد با ملك خود هر طور مى خواهد رفتار كند. روزنامه جمهورى اسلامى نمايندگان مجلس را رقاصه هاى دستگاه ولايت مى نامد كه قرار بوده به ساز اين دستگاه برقصد اما از بس "نادان" و "عامى" و "ساده لوح" هستند كه به جاى رقص، به "خوشرقصى" رو آورده اند. بامزه تر از اين، آن قسمتى است كه روزنامه جمهورى اسلامى مجبور مى شود پشت پرده سخن "رهبر" را هم بالا بزند و به نمايندگان "نادانى" كه "طرح ممنوعيت ساخت سلاح هاى هسته اى" را پيشنهاد كرده اند بفهماند كه اگر "آقا" گفته ما قصد نداريم بمب اتم بسازيم، منظورش در واقع اين بوده كه مى خواهيم درست همين بمب را بسازيم!! يعنى اگر تا ديروز روزنامه جمهورى اسلامى خود را به آب و آتش مى زد تا ثابت كند كه در مملكت ولايت فقيه حرف حرف "رهبر" است و "رهبر" فراتر از قانون است و هر چه گفت همان قانون است، "نادان" هاى مجلس كه از نظر اين روزنامه فرق "رقص" و "خوشرقصى" را هنوز نمى دانند كار را به جايى رسانده اند كه اين روزنامه مجبور شود بنويسد:"ميان اين سخن ايشان (خامنه اى يعنى) كه نيازى به سلاح اتمى نداريم با اين اقدام كه مجلس قانونگذارى ايران, داشتن سلاح اتمى را براى كشور ممنوع كند هيچ رابطه منطقى وجود ندارد." و گير ماجرا درست از همين جاست: اگر بين حرف رهبر مبنى بر ممنوعيت توليد سلاح هسته اى و عمل به اين ممنوعيت "هيچ رابطه منطقى وجود ندارد" يا "رهبر" روز روشن دارد دروغ مى گويد (زيرا دروغ از جمله يعنى اين كه بين حرف و عمل آدم "رابطه منطقى" نباشد) يا "رهبر" بى اختيار است و حرفش مفت نمى ارزد. در حالت اول چطور بايد به حرف يك دروغگو اعتماد كرد و در حالت دوم آدمى كه حرفش مفت نمى ارزد و اعتبار ندارد اصلا چرا بايد به حساب آورده شود؟ روزنامه جمهورى اسلامى با لحنى خشم آلود در پايان سرمقاله خود نمايندگان را تهديد مى كند كه "اگر آنرا (طرح ممنوعيت ساخت سلاح هسته اى را) متوقف نكنند, اقدامشان خيانت به ملت است و بايد محاكمه و از مجلس اخراج شوند." و اضافه مى كند كه "ملت ايران (يعنى همان داروغه هاى دستگاه ولايت) به چنين نمايندگانى نياز ندارد و آنها را گوشمالى خواهد داد." در حالى كه اين روزنامه بايد خودش را سرزنش كند كه براى "يكدست كردن" حاكميت آنقدر عجله داشت كه يك كلاس درس رقاصى براى نمايندگان مجلس نگذاشت تا حالا مجبور نشود به طور علنى گوششان را بگيرد و فرق رقص و خوشرقصى را برايشان توضيح دهد. واقعيت اين است كه سرمقاله روزنامه جمهورى اسلامى بسيارى از مسايل مربوط به پروژه هسته اى رژيم اسلامى را روشن مى كند. از اين رو متن اين سرمقاله با عنوان "خوشرقصى" تماما در اينجا نقل مى شود: --------------------------------------------------------------------------- خوشرقصى در حكايت است كه زن و شوهرى اسير عده اى راهزن شدند و چون مالى به همراه نداشتند راهزنان از زن خواستند در برابر چشمان آنها برقصد تا او و شوهرش را رها كنند. زن , براى راهزنان رقصيد اما بسيار هنرمندانه و جذاب رقصيد و راهزنان نيز به وعده خود عمل كردند و او و شوهرش را آزاد كردند. هنگامى كه شوهر مطمئن شد از چنگال راهزنان رها شده اند و ديگر در دسترس آنها نيستند, به زن اعتراض كرد كه اين چه كارى بود كه كردى زن در جواب گفت چاره اى جز رقصيدن نداشتم و اگر نميرقصيدم اكنون من و تو در چنگال راهزنان اسير بوديم. شوهر به اعتراض خود ادامه داد و گفت قرار بود تو برقصى اما قرار نبود خوش رقصى كنى, اعتراض من اينست كه چرا خوش رقصى كرده اى ! انتظار نداشتيم مضمون اين حكايت توسط بعضى از نمايندگان مجلس , آنهم مجلس هفتم , تكرار شود. از قول يك عضو كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس شوراى اسلامى مطلبى منتشر شده است كه اين حكايت را عينا تداعى مى كند و بسيار شگفت انگيز است . خبر اينست : جمعى از نمايندگان مجلس شوراى اسلامى "طرح ممنوعيت ساخت سلاح هاى هسته اى" را تدوين كرده اند كه پس از جمع اورى امضا هفته آينده آنرا تقديم هيئت رئيسه مجلس خواهند كرد. ... عضو كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس در گفتگو با خبرگزارى جمهورى اسلامى افزود: مجلس همانگونه كه طرح دستيابى به فناورى هسته اى صلح آميز را "قدرتمندانه" تصويب كرد, اين طرح را نيز "قدرتمندانه" تصويب خواهد كرد تا به دنيا اثبات كند جمهورى اسلامى ايران همانطور كه تا امروز به دنبال ساخت اين سلاح نبوده, از اين پس نيز نخواهد بود. وى كه از طراحان اين طرح است اظهار داشت: در واقع, مجلس شوراى اسلامى, ايده مقام معظم رهبرى و دولت مبنى بر عدم نياز ايران به سلاح اتمى را به قانون تبديل مى كند تا به دنيا ثابت كنيم كه آمريكا و اسرائيل در مورد ما دروغ مى گويند. وى افزود: ما باتصويب اين طرح , بهانه را از دشمنان خواهيم گرفت". همانطور كه ملاحظه مى شود, از سخنان اين عضو كميسيون امنيت ملى و سياست خارجى مجلس, ساده لوحى ميبارد. اين مطالب آنقدر عوامانه و دور از منطق و عقل است كه نميتوان باور كرد نمايندگانى از مجلس شوراى اسلامى حتى به فكر چنين اقدامى بيفتند چه رسد به اينكه واقعا آنرا به مرحله تدوين طرح و امضا گرفتن از اين و آن و ارائه به هيئت رئيسه برسانند! نسبت دادن اين مطلب به رهبرى تحت اين عنوان كه تصويب قانون ممنوعيت ساخت سلاح هسته اى, تحقق ايده رهبرى است, در واقع يك تهمت بزرگ به رهبر معظم انقلاب است. زيرا ميان اين سخن ايشان كه نيازى به سلاح اتمى نداريم با اين اقدام كه مجلس قانونگذارى ايران, داشتن سلاح اتمى را براى كشور ممنوع كند هيچ رابطه منطقى وجود ندارد. رسواتر و بى منطق تر آنكه گفته شده است همانطور كه مجلس طرح دستيابى به فناورى هسته اى را "قدرتمندانه" تصويب كرد , اين طرح را نيز "قدرتمندانه"! به تصويب خواهد رساند. اين از عجايب است كه عده اى نام سلب حق ساخت سلاح هسته اى را قدرت ميگذارند و به چنين اقدام شرم آورى افتخار هم مى كنند. گفته شده است اين طرح را به تصويب ميرسانيم تا ثابت كنيم كه آمريكا و اسرائيل دروغ مى گويند. شگفتا كه اينان تصور مى كنند افكار عمومى جهان هنوز نميداند سران آمريكا و اسرائيل دروغگو هستند و نيازمند تصويب چنين طرح ننگينى در مجلس ما هستند تا اين واقعيت را بفهمند! هنگامى انسان چنين سخنان ساده لوحانه اى را از يك نماينده مجلس ميشنود, از غصه آرزو مى كند وجود نداشته باشد تا شاهد چنين اقدامات ننگين و چنين سخنان شرم آورى نماينده يا نمايندگانى كه ندانند اين اروپاست كه بخاطر دروغها و خلف وعده هاى آشكار و ظلم ها و تجاوزهايش كه اظهر من الشمس است , بايد ثابت كند دروغ نمى گويد نه ما آيا شايسته حضور در مجلس قانونگذارى است! معلوم نيست در كجاى دنيا مجلس قانونگذارى يك كشور خود را به چيزى ملزم مى كند كه حق طبيعى مردم است. مگر نمى بينيد كه در همسايگى ما كشورهاى پاكستان و هند سلاح اتمى دارند و در منطقه خاورميانه رژيم صهيونيستى بيش از 200 كلاهك اتمى دارد و در اروپا و آمريكا چندين كشور با تكيه بر زرادخانه هاى اتمى شان به ملت ها زور مى گويند اين چه منطقى است كه ما در چنين جهان پرالتهابى خودمان را با دست خودمان از داشتن سلاح اتمى محروم كنيم اينكه قرار نيست سلاح اتمى داشته باشيم غير از اينست كه عليه خودمان قانون وضع كنيم كه حق نداريم داشته باشيم ! چرا اين تفاوت را عده اى نمى فهمند حتى مجلس ششم نيز باهمه عيوبى كه داشت درصدد چنين كار شرم آورى برنيامد. ترديد نبايد كرد كه طراحان و امضا كنندگان اين طرح اگر آنرا متوقف نكنند, اقدامشان خيانت به ملت است و بايد محاكمه و از مجلس اخراج شوند. ملت ايران به چنين نمايندگانى نياز ندارد و آنها را گوشمالى خواهد داد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]