۱۲.۱۲.۸۳

 

چرا زنان به روسپيگری روی می آورند؟

در کنفرانسی در تهران اعلام شده است که حدود 68 درصد از زنان روسپی در گذشته بيکار و يا مشاغل سطح پايين داشته اند. همچنين کمبود محبت در خانواده، طلاق والدين و سطح تحصيلات و سواد از جمله عوامل اصلی در تشديد روسپيگری در ايران تلقی می شود

 

رژیم اورکات را فیلتر کرد؛ اوركات اسلامي - فارسي راه انداخت!!

چند روزي بود كه از دوستان لينك هايي دريافت مي كردم كه منتهي مي شد به Cloob.com . بالاخره امروز صبح از روي كنجكاوي به عضويت سايت در آمدم .Cloob.com نوع ايراني و اسلامي شده ي اوركات هست .

 
رژیم اورکات را فیلتر کرد؛ اوركات اسلامي - فارسي راه انداخت!!

چند روزي بود كه از دوستان لينك هايي دريافت مي كردم كه منتهي مي شد به Cloob.com . بالاخره امروز صبح از روي كنجكاوي به عضويت سايت در آمدم .Cloob.com نوع ايراني و اسلامي شده ي اوركات هست . اين را به راحتي مي توان فهميد . متن توضيح اين سايت در مورد خودش است :کلوب سايتي براي ارتباط ايرانيان و فارسي زبانان است. هدف سايت فراهم آوردن محيطي براي تبادل نظرو بحث در کلوبهاي مختلف ، ارائه مقالات مربوط به زمينه هاي علمي و اجتماعي و ...، آشنا شدن با همکاران و دوستان قديمي و ... ميباشد.و اين هم مهمترين بند توافق نامه اين سايت با كاربران است:اطلاعات تماس کاربران از قبيل آدرس پست الکترونيک ، آدرس منحصر به فرد اينترنتي ، سرويس دهنده اينترنت و زمان دسترسي به سايت ثبت ميگردد و در صورت ايجاد مزاحمت براي اشخاص ديگر و يا خانواده محترم ايشان در اختيار مقامات مسول قرار ميگيرد.
و 3 نكته ي جالب ديگر از اين سايت : يكي از شاخه هاي كلوب هاي اين سايت "عشق و ازدواج" نام دارد.كاربران مي توانند با شناسه خود و به كمك امكانات اين سايت براي خود بلاگ داشته باشند.عضويت در اين سايت مانند اوركات تنها با دعوتنامه از سوي اعضاء ديگر امكان پذير است . دعوتنامه هاي اين سايت به صورت يك لينك است و نيازي به ارسال ايميل نيست.اين سايت كاملآ فارسي است.
دعوتنامهبراي عضويت در Cloob.com : از اين لينك استفاده كنيد :

http://www.cloob.com/sign2.php?id=131484&pass=394686


۱۱.۱۲.۸۳

 

اجرای طرح عفاف در دانشگاه مشهد

اجرای طرح عفاف در دانشگاه مشهد
طرح عفاف با هدف ايجاد فضايى سالم در دانشگاه آزاد اسلامى مشهد به اجرا در مي‌آيد. احمدي، معاون فرهنگى دانشگاه آزاد اسلامى واحد مشهد ضمن تشريح ابعاد اين طرح افزود: طرح عفاف در چهار مرحله و در ارتباط با دانشجويانى كه فعاليت‌هاى فرهنگى در آنها اثر ندارد به اجرا درمي‌آيد. وى مرحله اول اين طرح را تذكر شفاهى عنوان كرد و افزود: در اين مرحله جنبه ارشادى مدنظر بوده است و مديران و اساتيد دانشگاه موظف هستند عملكرد ناهنجار دانشجويان را گزارش دهند. وى در تشريح مراحل اين طرح اذعان داشت: ابلاغ دانشجو از طريق حوزه معاونت دانشجويي، آموزشى و اخذ تعهد انضباطى و اعلام به والدين از مراحل ديگر طرف عفاف است. معاون فرهنگى دانشگاه آزاد مشهد مرحله چهارم اين طرح را شامل احضار در كميته انضباطى و حكم تعليقى و نهايتا اخراج تا دو نيم سال تحصيلى عنوان كرد و افزود: اين طرح بر خلاف مراحل فوق، در برگه سوابق دانشجو به ثبت خواهد رسيد. وى با ابراز خرسندى از موفقيت طرح عفاف اظهار داشت: طى چهار ماه گذشته تعداد نفرات گزارش شده 1000 نفر بود كه با اشارد موثر كارشناسان مجرب، تنها تعداد انگشت شمارى به مرحله دوم رسيده‌اند. دكتر احمدى اذعان داشت: در اين ميان آمار دانشجويان دختر گزارش شده بيش از 70 درصد كل آمار مربوط به مرحله اول را تشكيل مي‌دهد.

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]