۱۰.۱۱.۸۴

 

عضو سنديکای شرکت واحد: تا آزادی زندانيان مذاکره نمی کنيم

يکی از فعالان سنديکای اتوبوسرانی تهران به بی بی سی گفته است اعضای اين تشکل صنفی تا آزادی کليه بازداشت شدگان حاضر به مذاکره با مسوولين نيستند.

۹.۱۱.۸۴

 

کودکان زندانی آزاد شدند اما آثار ضرب و شتم بر صورت نازنین شان باقی است

کودکان زندانی آزاد شدند اما آثار ضرب و شتم بر صورت نازنین شان باقی است


دو کودک خردسال یعقوب سلیمی که همراه با مادرشان و همسران سه نفر دیگر از فعالین سندیکا دستگیر شده بودند دیروز از زندان آزاد شدند. گونه سمت راست کودک دو ساله بر اثر اصابت پوتین ماموران حکومت اسلامی کبود شده و صورت و چشم کودک ده ساله بر اثر گاز فلفل متورم شده و به بیمارستان منتقل شده است. این رفتار جمهوری اسلامی یادآور رفتار سربازان فاشیست در آلمان دهه چهل با مردم آلمان است.

امروز یعقوب سلیمی که همراه با سه نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره به دادگاه احضار شده بود، به دادگاه مراجعه کرد و دستگیر شد. او به دادگاه مراجعه کرد به این امید که همسرش آزاد شود که نزد کودکانشان باشد. یعقوب سلیمی عضو علی البدل هیئت مدیره سندیکا و از فعالین اعتصاب روز شنبه است. او در روزهای اخیر از طریق تعدادی از رسانه های فارسی زبان تلاش کرد که صدای همکارانش را به گوش مردم برساند. سه نفر دیگری که به دادگاه احضار شده بودند، یعنی غلامرضا میرزائی، عطا باباخانی و عباس نژند کودکی از احضار در دادگاه خودداری کرده اند.  

جنایت جمهوری اسلامی در حق کودکان را باید به افکار عمومی دنیا خبر داد. دنیا باید بداند که این حکومت در طی این ٢٧ سال با مردم چه کرده است.

 

محکم به مبارزه ادامه دهید، نگران ما نباشید

پیام کارگران زندانی واحد به رهبران اعتصاب :

محکم به مبارزه ادامه دهید، نگران ما نباشید


امروز کارگران زندانی واحد از داخل زندان اوین طی پیامی به رهبران اعتصاب و مسئولین سندیکا از آنها خواستند که مبارزه را ادامه دهند و نگران آنها نباشند. فعالین کارگری در شرکت واحد از رقم ٧٠٠ نفر کارگر زندانی صحبت میکنند. با اینهمه هنوز آمار دقیقی از تعداد کارگران زندانی در دست نیست. طبق گفته یکی از مسئولین سندیکا کارگران زندانی، در اعتراض دست به اعتصاب غذا زده اند.

پیام کارگران زندانی واحد نشانه عزم راسخ کارگران در مبارزه است، و نه تنها عزم آنها بلکه زنده بودن خود این مبارزه است. نشانه استحکام مبارزاتی آنها و حقانیت عمیقی است که در مبارزه برای بهبود زندگی خود، برای حقوق پایه ای خود، برای رفاه و یک زندگی بهتر احساس میکنند.

اعتصابشان را با قساوت سرکوب کردند اما این نشانه قدرت رژیم نبود، ترس رژیم را از مبارزه کارگران نمایان ساخت. زندانی نگهداشتن صدها کارگر تا امروز خود بخوبی شاهد وحشت حکومت اسلامی از گسترش این مبارزه و تداوم اعتصاب و اعتراض در روزهای آینده است. سران رژیم میدانند که در محاصره خشم روزافزون مردم بسر میبرند. خودشان آمار بیش از دوهزار اعتصاب کارگری در سه ماه اول سال را اعلام کرده اند. خودشان از جهنمی که برای کارگران و مردم محروم جامعه ایجاد کرده اند خبر دارند و عمق انزجار مردم را از حکومت کثیفشان میدانند. نه وعده هایشان دیگر کسی را فریب میدهد نه سرکوبشان کسی را آرام میکند. این شروع فاز تازه ای در مبارزه کارگران و مردم ستمدیده کشور است. سران رژیم با این جنایت فقط پرونده خود را قطورتر کردند.

۱۵.۱۰.۸۴

 

يک بسيجی جوان19ساله را با 14ضربه چاقو به قتل رساند و به نامزد وي تجاوز كرد!

يک بسيجی جوان19ساله را با 14ضربه چاقو به قتل رساند و به نامزد وي تجاوز كرد!

انجمن دفاع از حقوق زنان در ايران : پسر جواني بنام كامران، كه 19 سال بيش نداشت، بر اثر 14 ضربه چاقو در نقاط مختلف بدن و زدن ضربات سنگ روي سر و شكم به وسيله يك بسيجي مزدور به قتل رسيد. . روز حادثه كامران با نامزدش به كوه رفته بود ، در اين حال فردي به نام «ابوالفضل ــ ‌ر» با معرفي خود به عنوان مامور مبارزه با منكرات، كامران را با ضربات متعدد چاقو و زدن سنگ به سر او به قتل مي‌رساند. اين مزدور بسيجي دستهاي پسر جوان را از پشت با كمربند بسته و سپس ضرباتي را با چاقو و سنگ بر بدن «كامران» وارد مي‌كند و بدين ترتيب وي را به وضع فجيعي ميكشد. قاتل در پي به قتل رساندن «كامران» به نامزد كامران تجاوز ميكند و پس از گذشت 15 روز از وقوع قتل خانواده دختر به دليل آنكه مجددا مزدور بسيجي سراغ نامزد كامران آمده بوده به اعتراض دست زده و نيروي انتظامي هم مجبور به دستگيري قاتل ميشوند. بعد از تحقيق مشخص ميشود اين مزدور كثيف در نيروي انتظامي هم بوده است و سركرده گان نيروي انتظامي براي آنكه بيش از اين آبروريزي نشود اعلام ميدارند كه او چند ماه قبل از نيروي انتظامي اخراج شده بود اين در حالي بود كه او هم كارت بسيج و هم نيروي انتظامي را داشت و با استفاده از موقعيت خود در نيروي انتظامي و بسيج به كشتار و جوانان و تجاوز و گرفت رشوه از مردم محروم دست ميزد. نيروي انتظامي براي تبرئه همكار قاتل خود اعلام كردند كه او بيمار رواني است و ساديسم دارد!!

۱۴.۱۰.۸۴

 

پذیرایی درهواپیمایی جمهوری اسلامی

متن زیر با ای میل به دستم رسید، کامل اینجا می گذارم:
با درود به روان پاک بنيانگذار انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری و رئيس جمهور شب تاب، ورود شما را به هواپيمای جمهوری اسلامی ايران خوشامد ميگويم و برايتان سفر خوشی را آرزو ميکنم. برای رعايت نکات ايمنی ، همواره کمربند شلوار خودتان و بغل دستی تان را در تمام مدت پرواز بسته نگه داريد و از کشيدن سيگار و قليان خود داری فرماييد. اگر در هوای داخل کابين اختلالی پيش آمد، سربند مخصوصی از بالای سرتان به پايين می افتد که رويش نوشته: جانم فدای رهبر. فورا آنرا برداشته و بسيجی وار آنرا دور سر خود ببنديد و يا حسين گويان از دربهای اضطراری يعنی دو درب در جلو ، دو درب درعقب و يک درب در وسط هواپيما به بيرون پرت شويد. توجه داشته باشيد که در همه حال حجاب اسلامی را رعايت کنيد حتی در موقع پرت شدن از هواپيما. برای مواقع اضطراری يک بسته کفن در زير صندلی شما قرارداده شده ڍ ?ه آنرا بيرون آورده و بعد از گفتن شهادتين و دعا برای سلامتی رهبر انقلاب بپوشيد. از کليه مسافرين محترم و عاشقان شهادت خواهشمندم در طول پرواز تا لحظه مرگ از وسايل الکترونيکی مانند تلفن همراه و لب تاپ و چرتکه و ماشين حساب اکيدا خودداری کنيد. برايتان سفر آخرت دلپذيری را آرزو ميکنم. ناراحت نباشيد اين شتری است که درب خانه همه ميخوابد. يکی زودتر يکی ديرتر. خوشا به سعادت شما که سوار هواپيمای ما شديد تا شهيد شويد. اگر دستمال کاغذی برای پاک کردن اشکهايتان لازم داشتيد ما نداريم بايد همراه خودتان می آورديد. در طول پرواز، همکارانم از شما پذيرايی خواهند ک رد ولی قبل از آن مراسم سينه زنی و نوحه خوانی داريم. تسبيح برای ذکر استغفار در رنگهای مختلف موجود است که تقديم خواهد شد

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]