۱۱.۱۱.۸۲

 
هوا سرد بود و حسابی سوز ميزد. باد سردی هم می وزيد با اين حال دوتا دختر خوشگل (جای خواهرم باشند!!) با یه آرایش ناب سوار تاکسی شدند.
يه صد متر جلوتر هم اتفاقاً يه خانم محجبه کامل ( خواهران بيشتر مسلمان) دستشو بلند کرد واسم و نشست پهلو همون دو تا خانم قبلی!.
از تو آيينه نيگاه کردم ديدم خانم حجابيه هی چپ چپ اونوريهارو نيگاه می کرد. يه غرغری کرد و به اونا يه نقی زد که يهو داد دوتا دخترا بلند شد که به شماچه که چی پوشيدیم . مگه ما چمونه!!. چيمون از ميس آلمان و ميس کانادا و ميس آمريکا کمتره. اونا هم ايرانين و مال همين وطن و آب و هوان!!
تازه مگه شيرين خانم هم که جايزه گرفت مث شما لباس پوشيده بود و با لحنی تندتر و صدای بلندتر داد زد: خانوم تا چشتون کور شه، شهره جونم کانديد اسکار شده!!!.
اونم ايرونیه و لی شماها چی !! چند تا مث شماها تا الان کاره ای شدن!!!.
اون يکی دختر خانوم هم برگشت و گفت: مگه نمی بينيشون. نماینده مجلس شدن!!!.
ديگه داشتم يواش يواش دلم به حال اون زبون بسته!!! که فقط يه خورده زبون!! وا کرده بود می سوخت.
گفتم خانوما!! بی خودی زيادی دلتونو خوش نکنين که اين روزا هر چی ميسه تو دنيا، ايرونی انتخاب می شه ، اينور و اونورم دارن بهشون جايزه می دن. باور کنيد اينم یه نقشه جديده و واسه سرگرم کردن ملته.
انگاری يه تانکر آب سردی رو شون ريختم که هردو نه هرسه يخ زدن و تا مقصد صداشون در نيومد. انگاری اصلا به اين موضوع اصلا فکر نکرده بودن که بعد از بيست و پنج سال اين حکومت ، چی شده همه جا خانومای ايرونی اول می شن. راستی واقعاً چی شده؟؟
اينم بگم که من منکر قابليتهای زن ايرانی نيستم.

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]