۱۸.۱۱.۸۲

 
ديروز نماز جمعه که تموم شد" من اونجا نبودم ها"رفته بودم خلق اللّه! را برسونم !! نماز خونا سوار شدن برن خونه هاشون. طبق معمول بحث سر حرفای امام جماعت و خطبه هاش شروع شد:
_ شنيدی حاج آقا جنتی چی گفت که؟چهل تای ديگه هم تاييد کردن!!
_آره من فدای آقام بشم!! آخه دستور مستقيم داده بود.!!!.
_ ديدی که شورای نگهبان هم نتونستن رو حرف آقا حرف بزنن .
_ آخه آقا هم همونايی که خودشون می خواستن و گفته!!!.
پرسيدم: ببخشيد!! جريان چيه!!؟؟
_تعدادی نماینده رو که قبلاً رد صلاحيت شده بودن رو آقا رهبرمون دستور دادن تاييد شون کنن.
-
-
حرفاشو ديگه گوش نمی دادم فقط داشتم با خودم می گفتم که ببين مملکتو که اونی که خودشونم قبولش ندارنو با حرف آقا!! غسل تعميم می دن و می فرستنش بالا.حرف آقا!! يعنی قانون اساسی و يعنی همه چی در يک کلام.
خدا می دونه چند تا آقا هست!!!

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]