۱.۱۲.۸۲

 
امروز من از خونه نیومدم بیرون و از خیر نون در آوردن گذشتم و تاکسی رو از پارکینگ در نیاوردم. نشستم پای تلویزیون و شرکت با شکوه مردمو نيگاه کردم.
از صبح اين سیمای لاريجانی شروع به گزارش از مناطق کرد نشین ايران نمود در حاليکه در چندين شهر مانند بوکان، مريوان، مهاباد، سنندج و ... دفتر تبليغات کاندیداها به هم ريخته بود و درگيریهايی بين مردم با نيروهای نتظامی پيش آمده بود، با اين حال خودفروشان کردی که در کردستان"جاش" نام گذاری شده اند و پستهايی در بسيج و نيروی انتظامی دارند، همراه با خانواده هایشان که منفور جامعه هستند رای می دادند.
در استان گلستان یک بسیجی در جواب سوال خبرنگار که چرا رای داديد، گفتند: من میخوام دست رهبرم را با این کار ببوسم و مشت محکمی توی دهان بوش بزنم!!!.
در اردبيل يکی گفت: من می خوام روی استکبار جهانی را با اين کارم کم کنم!!!
جوانی که موهاشو مانند رپی ها روغن زده و کج کرده بود گفت: من وظيفه شرعی خودم می دونم و اگه رای ندم احساس گناه!!! می کنم.
خانم خسروی خبرنگار استان گیلان که در پخش مستقيم گزارش می داد در ساعت 16:39:41 ثانيه ولایت فقيه را با اشتباه "وقيح" خواندند که بلافاصله عذر خواهی کرد!!!.
خانمی که مسئول صندوق بود احساسشو گفت: مردم واسه امام زمان رای می دنو نمیدونین با چه زوقی محکم رایشونو میندازن تو صندوق!!!.
یک خانمی هم در مسجد النبی در مصاحبه با خبرنگار صدا و سیما گفتند: ما با اینکه این شبها همش تو ماهواره ها گفتن رای ندین ولی اومدیم بگیم که ما حرفتونو گوش نمیدیم و با اینکه کانالهاتونو نیگا می کنیم ولی رای می دیم.
در حاليکه در بيشتر ايران جوانان انتخابات را تحريم کرده اند، صدا و سيمای آخوندی تلاش فاحشی را برای نشان دادن پر شور مردم در انتخابات می کند که اين کار تا ساعاتی ديگر که انتخابات زمانش به سر می رسد همچنان ادامه خواهد داشت.
اين همه تلاش در حاليست که مردم 79 درصد در انتخابات شرکت نمی کنند
ولی اين ملّت آگاه ايران است که پس از پايان وقت قانونی انتخابات می خواهند به خيابانها بريزند.
منم میخوام تا دو سه ساعت دیگه که این نمایش مضحک تموم بشه بریم بیرون شما هم بياين ها!!
نظر بدين بابا دلمون خوش بشه وگرنه تاکسی رو می خوابونم گوشه حیاط کامپیوترم.

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]