۱۱.۴.۸۳

 
دختراني که مچ پايشان بيرون باشد شلاق مي خورند

روزنامه: به گزارش خبرنگار روزنامه در مشهد مدتي است که نيروهاي امر به معروف و نهي از منکر به جان جوانان اين شهر افتاده و آنها را با خشن ترين برخوردها روبرو ساخته اند.
اين اقدامات سرکوبگرانه در محله هاي آزاد شهر، تقي آباد، خيابان سجاد در مشهد آشکارا ديده مي شود.
بر اساس اين گزارش کلانتري بانوان در منطقه تقي آباد مشهد که توسط پاسدار زنان اداره مي شود، دختران جواني را که در گرماي تابستان شلوارهاي کوتاه تا مچ پا به تن داشته باشند را بازداشت و آنها را به جرم بي حجابي! يک شبانه روز در اداره مفاسد اجتماعي نگه داشته و پس از زدن 20 ضربه شلاق و جريمه نقدي به مبلغ 20 الي 100 هزار تومان به خانواده هايشان تحويل مي دهند.

يکي از دختراني که به جرم پوشيدن شلوار جين کوتاه توسط پاسدار زنان کلانتري بانوان در تقي آباد مشهد بازداشت شده است به خبرنگار روزنامه مي گويد به جرم پوشيدن يک شلوار جين کوتاه تا بالاي مچ پا 20 هزار تومان جريمه شده است. او را به خاطر سن کم و عدم سابقه شلاق نزدند. اما وي مي گويد دختران بالاي 20 سالي که سابقه بازداشت قبلي دارند را شلاق مي زنند.

يکي ديگر از دختراني که توسط پاسدار زنان اداره مفاسد اجتماعي مشهد شلاق خورده است به خبرنگار روزنامه مي گويد آنها شلاق را دقيقا در قسمتي از پا مي زنند که از شلوارهاي کوتاه بيرون بوده است.




نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]