۱۶.۴.۸۳

 
:پرونده خلبانى كه ماجراى حراج دختران ايرانى رافاش كرده بود،ساخته شد!
*معاون دادستان:متهم بامنافقين وطالبان مراوده داشته...باخانه هاى فسادهمكارى داشته

خلبان بن يحيى كه در مصاحبه با خبرگزارى سينا براى نخستين بار خبر تكان دهنده حراج دختران جوان ايرانى در فجيره را فاش كرده بود، به دنبال بازتاب هاى گسترده اى كه اين خبر پديد آورد به دستور شاهرودى دستگير شد. زندان هم چنانچه همه مى دانند در جمهورى اسلامى معجزه مى كند و افراد را "به راه راست" هدايت مى كند. خلبان اسير امروز با وثيقه 100 ميليون تومانى موقتا آزاد شده است، اما دادستان تهران كه در كنترل محافظه كاران است، پرونده كاملى براى اين خلبان ساخته است و او را به رابطه با مجاهدين و طالبان و فساد اخلاقى متهم كرده است. معاون دادستان از قول بن يحيى گفته است كه او مى خواهد از دو سايتى كه خبر را منتشر كرده اند شكايت كند. اين ميان خبرگزارى سينا كه كاملا آشكار است زير فشار قرار گرفته، ناگزير شده است براى گزارش نويسى به سروقت حوزه هاى بى خطر برود.
مشروح خبر به نقل از روزنامه ايران:

معاون دادستان تهران اعلام كرد: جزئيات دستگيرى متهم پرونده شايعه حراج دختران ايرانى در امارات
گروه حوادث: خلبانى كه به اتهام پخش شايعه حراج دختران ايرانى در امارات دستگير شده بود با قرار كفالت صدميليون تومانى آزاد شد.
جعفر صابرى زفرقندى ـ معاون دادستان و سرپرست دادسراى عمومى و انقلاب فرودگاه مهرآباد ـ كه به صورت مستقيم و با دستور رئيس قوه قضاييه رسيدگى به اين پرونده را بر عهده دارد، در اين باره به خبرنگار ما گفت: بنا به اهميت موضوع و تأثير ودامنه شايعه حراج دختران ايرانى در امارات، به دستور رئيس قوه قضاييه، پس از دستگيرى خلبان ۶۰ساله اى كه اقدام به شايعه پراكنى در اين باره كرده بود، به بررسى ماجرا پرداختيم. وى اضافه كرد: در بازجويى هاى نخست متهم كه به بن يحيى معروف است به جا به جاكردن منافقان در ۵پرواز از شارجه به كابل و اروپا و سيبرى و حمل مهمات براى طالبان و منافقان اعتراف كرده و عنوان كرده است كه تمام اين پروازها به صورت اجبارى بوده است. صابرى اظهار داشت: در مورد بحث حراج دختران ايرانى هم متهم در بازجويى ها اعلام كرده است بحث ومطلب را آنطور كه در دوروزنامه و برخى سايت ها اعلام شده است، عنوان نكرده و قصد شكايت از دوروزنامه و سايت مزبور را دارد.
معاون دادستان تهران افزود: با توجه به اينكه ادعاهاى اين شخص باعث تشويش اذهان عمومى شده بود تا جايى كه رياست محترم جمهورى هم در اين باره واكنش نشان دادند، اين قضيه را كه جنبه ملى پيدا كرده است مورد رسيدگى قرار داديم و به زودى روشن خواهد شد كه منشأ اين شايعه چه بوده است. وى گفت: اينكه متهم بامنافقين مراوده داشته و براى آنان اسلحه و مهمات حمل مى كرده يا با خانه هاى فساد همكارى داشته براى ما روشن است و ما اميدواريم كه با پيگيرى و تحقيقات قضايى به زودى اطلاعات دقيق تر و كاملترى را در اختيار مردم قرار دهيم. لازم به ذكر است چندى پيش در پى انتشار شايعاتى مبنى بر حراج دختران ايرانى در امارات در برخى مطبوعات و رسانه ها اين شخص كه به "بن يحيى" شهرت دارد دستگير شد. متهم مرد ۶۰ساله اى است كه تابعيت ايران را دارد و از ۱۲سال پيش در امارات زندگى مى كند.
****************
طبق معمول اين چند سال که همه دستگیر می شوند و پس از دستگيری به همه چیزی جز به اعمال و کردار خودشان اعتراف می کنند، اين خلبان بيچاره شصت ساله ، آخر عمری هوس کرده که معروف بشه و اعمال خلافشو به رخ حکومت بکشونه و به هرچیزی اعتراف بکنه !!!

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]