۲۰.۸.۸۳

 
بيانيه سازمان سوسياليست های ايران
در باره پيام شادباش حزب دمکرات کردستان ايرن به پرزيدنت بوش*

جناب آقای مصطفی هجری دبير کل حزب دمکرات کردستان ايران
با عرض سلام ، جنابعالی در رابطه با پيروزی پرزيدنت بوش در انتخابات رياست جمهوری ايالات متحده آمريکا ، به ايشان تبريک گفته ايد. بدون اينکه خواسته باشيم در رابطه با " پيام شاد باش" شما بطور مثبت و يا منفی اظهار نظر کنيم ـ اگرچه خبربمباران شهر فلوجه ، ما سوسياليست های مصدقی را شديدأ رنج می دهد ـ ، و با تاكيد بر اين امر که ، اين حق حزب دمکرات کردستان ايران است که بتواند آزادانه نسبت بمسائل سياسی ايران و جهان اظهار نظر نمايد. ولی برای ما روشن نيست، در کجا و از چه طريقی « ايرانيان بطور کلی و مردم کردستان به طور اخص » به جنابعالی و حزب دمکرات کردستان ايران اين « اجازه » را داده اند تا « خوشحالی » آنها را از پيروزی انتخابات پرزيدنت بوش ، به ايشان ابلاغ داريد؟
سازمان سوسياليست های ايران با هر نوع سياست و عملکردی که حکايت از " قيموميت " داشته باشد، خواه از سوی مقام رهبری جمهوری اسلامی باشد ، خواه از سوی رهبر حزب دمکرات کردستان ايران و يا هر کس ديگری، نمی تواند توافق داشته باشد و چنين شيوه کاری را شديدأ محکوم می کند.

با نقديم احترام
از سوی هيئت اجرائی سازمان سوسياليست های ايران

دکتر منصور بيات زاده

18 آبان 1383 برابر با 8 نوامبر 2004

Socialistha@ois-iran.com
www.ois-iran.com


ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
* پيام شادباش "مصطفی هجری" دبيركل حزب دموكرات كردستان ايران به بوش


"رئیس جمهور گرامی بوش رئیس جمهور ایالات متحده امریکاپیروزی جناب عالی در انتخابات ریاست جمهوری امریکا برای بار دوم برای ایرانیان به طور کلی و مردم کردستان به طور اخص جای خوشحالی است.به این منظور به شما تبریک می‌گوئیم و امیدواریم در دور دوم ریاست جمهوری شما یاری دهنده جدی مردم جان به لب رسیده ایران در سرنگونی حکومت تروریست و ضد آزادی و دموکراسی جمهوری اسلامی و برقرار کردن حکومتی دموکراتیک به جای آن باشید. حزب دموکرات کردستان ایراندبیرکل مصطفی هجریسوم نوامبر 2004 "

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]