۱۵.۹.۸۳

 
نامه مادر خانواده حسينی که 3 پسر وی اخيرا توسط نيروهای امنيتی جمهوری اسلامی ایران در بوکان دستگير شدند !

به تمام جريانات مدافع حقوق انسان !نگذاريد فرزندانم را از من بگيرند!دوشنبه 9 اذر 1383ـ 29 نوامبر 2004 شب هنگام ماموران اطلاعات جمهوري اسلامي در شهر بوكان به خانه ام ريخته بعد از كلي آزار و اذيت و بي احترامي به ما و به هم زدن خانه ام 3 فرزند عزيزم را به نامهاي ياسين ، محسن و عزالدين حسيني را با زور با خود به اطلاعات بردند روز سه شنبه به ما گفتند كه فرزندانم پيش انهاست . اكنون هر روز به اطلاعات و ديگر ادارات دولتي مراجعه مي كنيم ولي از وجود فرزندانم اظهار بي اطلاعي مي كنند . من شديدا نگران جان فرزندانم هستم و مي ترسم عزيزانم را از من بگيرند . بچه هاي من هيچ جرمي مرتكب نشده اند و به شهادت تمام مردم، آنها از شريفترين انسانهاي اين شهر هستند و شايد جرم فرزندانم همين باشد . فرزندانم را مركز اطلاعات جمهوري اسلامي در بوكان دستگير كردند و لذا جمهوري اسلامي مسؤل جان آن ها است. من به عنوان يك مادر از تمام مراكز مدافع حقوق انسان، از تمام كساني كه يك ذره انسانيت سرشان مي شود و از تمام مادران و كساني كه احساس انساني دارند تقاضاي كمك دارم. به جمهوري اسلامي فشار بياوريد و نگذاريد جان عزيزانم را بگيرند. از همه شما تقاضا دارم صداي اعتراض من را به گوش جهانيان برسانيد و به كمك بچه هايم بشتابيد .
بوكان فوزيه حسامي مادر عرالدين ، ياسين و محسن حسيني جمعه 13 اذر 1383ـ3 دسامبر 2004

http://www.eastkurdistanpress.com


نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]