۲۱.۸.۸۴

 

ماجرای هدیه تهرانی و از کوره در رفتن فاطمه کروبی


خبرگزاري انتخاب : فاطمه كروبي در گفتگو با «كيهان» گفت: ما هنوز نمرده ايم كه اجراي برنامه هاي شبكه تلويزيوني «صبا» به كسي مثل هديه تهراني سپرده شود.
خب خبر اینکه " هدیه تهرانی" قرار مجری تلویزیون صبا ، تلویزیونی که کروبی میخواد راه بندازه، بشه مدتی بود توی خبرها اومده و هیشکی واکنشی نشون نداده بود تا اینکه "فاطمه کروبی" یهو آتیشی شد!!.
جریان از این قرار بود که حاجیه خانم، شب بی خوصله تو خونه داشت پاهای حاجی کروبی رو با آب ولرم ماساژ میداد. دختر کروبی که از دانشگاه برگشته بود از ویدئو کلیپ سر خونشون فیلم " دنیا" رو باخودش آورده بود، گذاشت تو ویدئو و نشست پای فیلم.
حاجیه خانم در همون حالی که داشت پاهای حاجی رو می مالید زیر چشمی یه نیگا به فیلم کرد و دید یه حاجیه خانمی تو فیلم داره پاهای آقای حاجی رو می ماله!!.
اولش یهو جا خورد و فکر کرد یکی یواشکی ازشون فیلم گرفته ولی بعد دید تصویر خونه با تصویر فیلم یکی نیست و عینکشو به چشش زد دید نه اصلا یه حاج خانم و یه حاج اقای دیگن!!. دست از ماساژپای حاجی ورداشت و زل زد به تلویزیون. حاجی دید حاج خانم کار و گذاشت کنار و نشسته پای " تی وی" و در حالیکه هنوز تو فکر " صبا تی وی " و مجری و این چیزاش بود شروع کرد به دیدن فیلم" دنیا".
سرتونو درد نیارم فیلم داشت جلو میرفت و حاجیه خان فاطی داشت می دید که "دنیا" دین و ایمون و " کشتزار" حاجی رو داره به باد میده و تو دلش داشت " دنیا" رو نفرین میکردو... .
فردا صبحش که هر کی داشت سر کار خودش می رفت فاطی خانم از دخترش پرسید: دخترم این بازیگری که دیشب تو فیلمه اسمش" دنیا" بود کی بود؟؟
دخترش گفت: مامان نشناختیش!! هدیه تهرانی بود دیگه!
حاجیه خانم تا این حرف رو شنید، یه لحظه حاجی ( کروبی ) رو از دست رفته دید و بدو تا دفتر شریعتمداری رفت و گفت: ما هنوز نمرده ايم كه اجراي برنامه هاي شبكه تلويزيوني «صبا» به كسي مثل هديه تهراني سپرده شود.

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]