۲۸.۱۰.۸۳

 

آدرسهای جدید سایت خانه پناهجو برای عبور از فیلتر

سایت خانه پناهجو بیش از یک سال است که از طرف رژیم جمهوری اسلامی فیلتر شده است و از آنزمان درصد بینندگان سایت از داخل کشور به صورت قابل توجه ای کمتر شد. برای دیدن این تارنما می توانید از آدرسهای زیر نیز استفاده کنید. لطفا به دیگر دوستان داخل ایران نیز اطلاع دهید.


http://www.omid.ch
http://iran.omid.ch
http://iran.panahjoo.com
http://new.panahjoo.com
http://free.panahjoo.com

۲۶.۱۰.۸۳

 

2 قرص نان، تخت خواب 12 ميليونى

از يادداشت روز خراسان
به جايى برنخورد، اصلا بگذار بربخورد به صداى بلند مي‌گويم حالم دارد به هم مي‌خورد. از آنچه مي‌بينم و مي‌شنوم. ديشب يک نفر جلوى يک بنده خدايى را گرفته بود و گفته بود، من کارگر روزمرد هستم. سر همين گذر هم مي‌ايستم. امروز کارى به تورم نخورد. آقايى کن و پول دو تا قرص نان به من قرض بده. فردا شب، اگر سرکار رفتم بهت پس مي‌دم، تعجب نکنيد، او ?نه? معتاد بود نه ولگرد. يک ?کارگر? بود، با دستان پينه بسته از همان جنسى که ?پيامبر? دستشان را مي‌بوسيد اما امروز ...
دنبال کارى گذرم به خيابان سناباد افتاد آنجا ?تخت‌خواب?هايى ديدم به قيمت يک ميليون و دويست و پنجاه هزار تومان. گفتم: چقدر ?گران?، همکارم گفت: کجاى کاري؟ در جاده شانديز تخت خواب دوازده ميليون تومانى هم به فروش مي‌رسد، دوست ديگرى از سرويس ناهارخورى 85 ميليون تومانى مي‌گفت و...

۲۲.۱۰.۸۳

 

عبور از فیلترینگ آخوندی با مرورگر Touchnet

با وجود اينکه بيشتر کاربران اينترنت از مرورگر ويندوز يا اينترنت اکسپلورر استفاده می کنند ولی اين مرورگر هنوز کامل نيست .به عنوان مثال باز شدن صفحات وب در پنجره های مجزا باعث شلوغی صفحه و سردرگمی کاربر می شود و يا تنظيمات پروکسی در آن وقتگير و مشکل است . جهت حل مشکلات اينترنت اکسپلورر، مرورگرهای بسياری بر پايه آن ساخته شده اند و سعی در تکميل آن داشته اند . بدون شک برای استفاده کاربر ايرانی با توجه به مشکلاتی که برای ديدن صفحات فيلتر شده توسط مخابرات وجود دارد مرور گر TouchNet بهترين گزينه است . اين مرورگر با وجود حجم کم خود سرعت و امکانات منحصر به فردی دارد:

1- چنانچه از منوی Tools اين برنامه Multi-proxy و سپس گزينه Update Proxy List را برگزينيد برنامه بصورت خودکار آخرين پروکسیهای واقعی و فعال را دانلود میکند و در همان منو قرار میدهد . ليست ارائه شده به شما شامل دهها پروکسی فعال خواهد بود که البته از لحاظ بازدهی و سرعت با هم متفاوتند و شما تنها با کليک کردن بر آنها و فعال ساختنشان براحتی خواهيد توانست بهترينشان را انتخاب کرده و با آسودگی به گشت و گذار در اينترنت بپردازيد. بدين ترتيب پشت هيچ فيلتری نخواهيد ماند و IP اصلي شما درهيچ نظرخواهی يا ايميلی باقی نمی‌ماند. جهت فعال و غير فعال کردن پروکسي انتخاب شده همچنين مي توانيد بر روي کلاه سياه کوچک پايين صفحه دو بار کليک کنيد.

2- اگر از همان منو بالا گزينه Auto-Change Camouflages (Multi-Proxy) را برگزينيد آدرس IP شما هر شش ثانيه يکبار عوض خواهد شد و شما کاملا در اينترنت نامرئي و غيرقابل شناسايي مي شويد وبه هر سايتی که برويد رد پآيی از شما باقی نخواهد ماند.

3- با انتخاب گزينه Goto از منوی Tools ، شما به اطلاعات بسيار با ارزشی از يک سايت دست پيدا خواهيد کرد . به عنوان مثال Whois صاحب سايت را به شما معرفی می کند و يا با Way Back Machine شما به آرشيو اينترنت دست خواهيد يافت و قادر خواهيد بود روند تغييرات سايت را در سالهای گذشته ببينيد. مثلا مطمئنا برای شما جالب خواهد بود که ببينيد سايت ياهو يا گوگل و يا حتی سايت فارسی گويا در آغاز به چه شکل بوده اند!

3- شما می توانيد بر خلاف اينترنت اکسپلورر هر چند صفحه وب که می خواهيد در يک صفحه واحد باز کنيد و با کليک کردن بر دکمه دسترسی سريع هر صفحه به مطالعه آن بپردازيد که اين باعث افزايش سرعت مرورگر و کاهش اتلاف وقت شما خواهد شد.

4- مرور گر TouchNet به صورت هوشمند ازباز شدن پنجره های مزاحم تبليغاتی جلوگيری می کند.

5- با انتخاب گزينه Cleaner >Clean All از منوی Tools می توانيد در پايان کار با اينترنت، تمامی رد پاهای خودتان راکه بر اثر اتصال به اينترنت در رايانه شما ايجاد شده اند کاملا پاک نماييد.

6- يکی از ويژگيهای اين مرورگر اين است که اگر به هر دليل مثلا بدليل هنگ کردن سيستمتان مرورگر بسته شود تمام صفحات مرور شده ، بار ديگر قابل بازيابی خواهند بود.

7- با استفاده از منوی Translate شما می توانيد صفحات اينترنتی را از هر زبان به انگليسی و برعکس ترجمه کند.همچنين با منوی Speak شما می توانيد فرمان دهيد تا مرورگر صفحه مورد نظر را برای شما بخواند.

8- دراين مرورگر تمام موتورهای جستجو يکجا پيش روی شما هستند و شما می توانيد مستقيما نتيجه جستجوی خود را بدون مراجعه اوليه به سايت آن مشاهده نماييد.

9- شما مي توانيد با زدن Ctrl+q در مواقع ضروري مرورگرتان را پنهان کنيد و با تکرار آن مجددا به حالت عادي برگردانيد.

10- اين مرورگر امکانات بسيار ديگري همچون نشان دادن IP سايت، آناليزسايت و نشان دادن کوکي صفحه وب ، پينگ کردن سايت و همانند اينها را به شما ارائه مي دهد .
دانلود Download
حجم برنامه: 837 کيلوبايت شماره سريال برنامه:
Name: Registered
s/n: 447072453073
برگرفته از
http://click.blogdrive.com/

۲۰.۱۰.۸۳

 
روزنامه نگارانی که در باره شکنجه خود شهادت دادند، توسط عناصر دفتر دادستان تهران به مرگ تهدید شدند

سازمان دیدبان حقوق بشر اعلام کرد روزنامه نگاران جوانی که در دو جلسه متناوب هیات نظارت بر قانون اساسی در باره شکنجه شدن خود در بازداشتگاه های قوه قضائیه شهادت دادند، از سوی قاضی سعید مرتضوی ، دادستان کل تهران و اعضای دفتر او به مرگ تهدید شدند. دیدبان حقوق بشر نوشت روزنامه نگاران شخص سعید مرتضوی را در مراحل شکنجه و اعمال فشار به خود برای نوشتن «ندامت نامه» سهیم معرفی کردند. مرتضوی نه تنها آنان را از بازداشت دوباره، حبس طولاني، آزار اعضاي خانواده شان مي‌ترساند، بلکه ماموران وي دائمأ تلفني اين روزنامه نگاران را به مرگ تهديد مي‌کنند. سازمان دیدبان حقوق بشر از حکومت ایران خواست در باره اعمال مرتضوی تحقیق کند.

۱۲.۱۰.۸۳

 

عکس:تنها يک لحظه قبل از فاجعه

عکس يک لحظه قبل از فاجعه را نشان ميدهد. عکس سوم وقتی است که موج عظيم فرا می رسد و مردم سرآسيمه پا به فرار می گذارند. عکس از آسوشيتد پرس



This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]