۹.۱۱.۸۴

 

کودکان زندانی آزاد شدند اما آثار ضرب و شتم بر صورت نازنین شان باقی است

کودکان زندانی آزاد شدند اما آثار ضرب و شتم بر صورت نازنین شان باقی است


دو کودک خردسال یعقوب سلیمی که همراه با مادرشان و همسران سه نفر دیگر از فعالین سندیکا دستگیر شده بودند دیروز از زندان آزاد شدند. گونه سمت راست کودک دو ساله بر اثر اصابت پوتین ماموران حکومت اسلامی کبود شده و صورت و چشم کودک ده ساله بر اثر گاز فلفل متورم شده و به بیمارستان منتقل شده است. این رفتار جمهوری اسلامی یادآور رفتار سربازان فاشیست در آلمان دهه چهل با مردم آلمان است.

امروز یعقوب سلیمی که همراه با سه نفر دیگر از اعضای هیئت مدیره به دادگاه احضار شده بود، به دادگاه مراجعه کرد و دستگیر شد. او به دادگاه مراجعه کرد به این امید که همسرش آزاد شود که نزد کودکانشان باشد. یعقوب سلیمی عضو علی البدل هیئت مدیره سندیکا و از فعالین اعتصاب روز شنبه است. او در روزهای اخیر از طریق تعدادی از رسانه های فارسی زبان تلاش کرد که صدای همکارانش را به گوش مردم برساند. سه نفر دیگری که به دادگاه احضار شده بودند، یعنی غلامرضا میرزائی، عطا باباخانی و عباس نژند کودکی از احضار در دادگاه خودداری کرده اند.  

جنایت جمهوری اسلامی در حق کودکان را باید به افکار عمومی دنیا خبر داد. دنیا باید بداند که این حکومت در طی این ٢٧ سال با مردم چه کرده است.

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]