۹.۱۱.۸۴

 

محکم به مبارزه ادامه دهید، نگران ما نباشید

پیام کارگران زندانی واحد به رهبران اعتصاب :

محکم به مبارزه ادامه دهید، نگران ما نباشید


امروز کارگران زندانی واحد از داخل زندان اوین طی پیامی به رهبران اعتصاب و مسئولین سندیکا از آنها خواستند که مبارزه را ادامه دهند و نگران آنها نباشند. فعالین کارگری در شرکت واحد از رقم ٧٠٠ نفر کارگر زندانی صحبت میکنند. با اینهمه هنوز آمار دقیقی از تعداد کارگران زندانی در دست نیست. طبق گفته یکی از مسئولین سندیکا کارگران زندانی، در اعتراض دست به اعتصاب غذا زده اند.

پیام کارگران زندانی واحد نشانه عزم راسخ کارگران در مبارزه است، و نه تنها عزم آنها بلکه زنده بودن خود این مبارزه است. نشانه استحکام مبارزاتی آنها و حقانیت عمیقی است که در مبارزه برای بهبود زندگی خود، برای حقوق پایه ای خود، برای رفاه و یک زندگی بهتر احساس میکنند.

اعتصابشان را با قساوت سرکوب کردند اما این نشانه قدرت رژیم نبود، ترس رژیم را از مبارزه کارگران نمایان ساخت. زندانی نگهداشتن صدها کارگر تا امروز خود بخوبی شاهد وحشت حکومت اسلامی از گسترش این مبارزه و تداوم اعتصاب و اعتراض در روزهای آینده است. سران رژیم میدانند که در محاصره خشم روزافزون مردم بسر میبرند. خودشان آمار بیش از دوهزار اعتصاب کارگری در سه ماه اول سال را اعلام کرده اند. خودشان از جهنمی که برای کارگران و مردم محروم جامعه ایجاد کرده اند خبر دارند و عمق انزجار مردم را از حکومت کثیفشان میدانند. نه وعده هایشان دیگر کسی را فریب میدهد نه سرکوبشان کسی را آرام میکند. این شروع فاز تازه ای در مبارزه کارگران و مردم ستمدیده کشور است. سران رژیم با این جنایت فقط پرونده خود را قطورتر کردند.

نظرات: ارسال یک نظر

اشتراک در نظرات پیام [Atom]





<< صفحهٔ اصلی

This page is powered by Blogger. Isn't yours?

اشتراک در پست‌ها [Atom]